♥ B a d h u s p a r k e n ♥

Lekig & Ansträngade dag för en sjukling.
Nu har jag kommit hem från Matilda & jag ska berätta vad vi gjorde.
Först lekte vi kurragömma med nåra som hette William & Jonathan.
Sen gick vi ut med dom och matade ankorna. Ebba stog kvar där uppe
för hon vågade inte gå ner xD Hej Ebba är livrädd för ankor & fåglar.
Sen gick vi till lekparken & snurrade. Även körde tagen ;) Det var askul !
Åsså var det en as gullig kille där som hette Melker tror jag :P Först frågade
han om han fick åka i mitt knä nerför rutchkanan & självklart fick han det :P
Sen gick han till Fanny & sa att han var kissnödig xD Och hon ba; Okej
men gå & säg det till din mamma & pappa. Sen frågade han om han fick
åka i Fannys knä, & det fick han ju. ASSÖT! Sen iaf gick vi hem & ritade
på värsta stora pappret. Alla hade typ krig och tillslut fick vi dela in pappret
i olika zoner. En till mej, en till Ebba, en till Matilda, en till Fanny, en till Jonis & en till Wille.
men då började nån, jag nämner inga namn, rita på allas zoner och det 
slutade med att alla ritade på varandra xD Det var kul!!! Sen skulle
småpojkarna hem så då ritade vi en fin *host* kungafamilj med slott & häst & allt.
& jag ritade värsta fina Marilyn Monroe solen som Matilda kluddrade över för
hon blev rädd för den ? Sen skulle vi spela nåt spel men det sög & Matilda
& Fanny skulle äta, så då tog jag bussen hem. Tack för dan ankorna <33

Dubbelslash Jonna ♥

Kommentarer
Postat av: julia

hur gamal var melker? För jag vet en melker som är världens gulligaste:P<3

2008-10-27 @ 12:12:14
URL: http://hannaochjulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja va åxå me på de där pappret! och de va mej han sa till att han va kissnödig!

2008-10-27 @ 22:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0