Den 21 oktober

Tjao ! Haft en bra dag ? Jag har iaf det :-) Jag nyss på att det borde finnas liksom som msn/sms gubbar som man kan skriva :) Aja back to my day, min skoldag :
ENGELSKA - Läxa, det gick väll bra ...
MUSIK - Jag, Moa N, Moa L och Betty försökte oss på att göra en egen låt, men det sprack så vi spelade mera mål på piano och gitarr :P
LUNCH - Spagetti och nåt äckligt för er som vill veta X)
GYMPAHALLEN - Först var jag med Olivia G och nåra sen gick jag bort till Ebba och dom och då avslöjades även Julia och Olle, Ebba hamnade i chocktillstånd typ. Hahahaha. Ni skulle sett hennes min !
SO - Svara på massa frågor om Lag & Rätt med Julia även fråga ut hon om Olle X)
HL - Nån film om tobak, läsa Magnus "Bert"  bok eftersom jag inte ville gå med Manne till biblioteket.
SPANSKA - Rita :D
HEM - var med Ebba :) Vi planerade, kan dessvärre inte avslöja vad ännu, men vi hade iaf fett skoj :))) <----very happy Jonna.

O r k a r  i n t e  s k r i v a  m e r  n u  -  H a  d e t  b r a  s l a s h  J o n n a  <33

elvadagarkvar, ändast !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0