Den åttonde oktober tvåtuseåtta

Tjooo alla få läsare !

haha idag sitter jag vid ullis data :P jag kan inte anväda våran data för internet dampar. egentligen får jag inte sitta vid den här datan heller, men ullis dödar nog inte mej om jag anväder den :P skola idag då, jag tror vi hade våran absolut roligaste lektion nånsin :) det var sista so passet, då var det värsta leklektionen med henke, haha. sen när jag skulle åka hem med rebecka cyklade det förbi några, varav en hette linda. hennes ena kompis sa till lindas andra kompis:
linda tycker om att cykla så där. då sa kompis nr två:
 haha aah jag vet att linda gör det. då hade linda blivit upprepat så många gånger så när rebecka skulle ropa på mej ropade hon linda istället. och den , riktiga linda ba, öööh va  ? hahahahahaha, bäst humor.

Det är även Elins födelsedag idag. Hon blir hela åtta år :P Jag måste bara påpeka att hon var med några killar som går i femman igår (!) shiit !
Aja, imorse fick hon:
- En jacka
- En bokhylla
- Två runda mattor
- Nåt slags drapperi
- Glitterspray
- Hårspray
Av mej ska hon få badsaker :P
Kanske skriver vad hon får ikväll efter kalaset (:
Måste även tillägga att jag typ skrev samma sak på bdb, men jag hinner inte annars eftersom jag är rädd att nån kommer hem och ser att jag sitter här xDhöhö, men nu ska jag gå och baka tårta, jag måste hinna det innan elin kommer hem :) pussåkram Jonna A La Ponna <3

tjugofyradagarkvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0