Disco Sandra ♥

NU HELT PPLÖTSLIGT TYP ÄLSKAR JAG MIN DANSLÄRARE !
o o p s, ni kan aldrig gissa varför;) hon har nämligen favoriserat (eller nåt) mej, olivia, ebba och maja :))) hihi det var bara vi som fick beröm idag på dansen, kan bero på att dom andra är sämst eller nåt ? skitsamma jag älskar att få beröm :P OCH hon tyckte att min tröja som jag hade på mig var jätte fin; obervera att jag skrev m i g och inte m e j ;') Jaja om ni vill veta så lever jag dubbel-blogg-liv; jonnnnaaa.blogg.se fast den kan jag inte påstå att jag skriver så mycket på ... men ni kan ju kika förbi ;) Nu måste jag skriva min saga och sen skriva ut den eftersom jag inte gjorde det på svenskan idag :S o o p s. o o p s jonna har fått ett nytt favoritord; o o p s

pussåkyssåallt J o n n a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0