Första snön



Första snön har kommit och jag är asglad för jag längtar
så till julen! Julen den är ju så mysig för man träffar släkten, får julklappar,
äter goda kakor allt med julen är bra.
Aja tillbaka till verkligheten

Idag så har jag varit på nån fotbollsträning med värsta sura gubben fast det var kul,
sen så var jag med Moa & Betty.
Vi bakada några skitäckliga kakor med hur mycket olika ingridienser som helst t.ex
banan, russin, mjöl, socker, olivolja, mariekex, sirap, konstigtbruntsocker, nån juice, oblandadsaft, rostadlök, rispuffar, ägg, oboy jadu vi hade mycket konstiga saker i våra kakor.
Vi vågade inte ens smaka dom men det gjorde Bettys mamma.
Hon tyckte konstigt nog att dom var goda fast vi berättade allt vi hätt i.
Sen så kollade vi på One Three Hill och jag & Moa hade lite fajt hehe.
Sen skulle jag hem och nu sitter jag här har också fixat bloggen lite.
Det var min dag de

Olivia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0