Hål i örat

Bästdag !
Dagen har varit bäst ! Först aslungt på skolan, for example;
Idrott - badminton, inte ansträngade eller seriöst xD
Svenska - GÅRDEN och chilla i soffan medans alla spelade buss :)))
Slöjd - två minuters rast att hinna köpa krämbullar, får panik att cefét är stängt, skriker, Ann-Marie kommer, vi köper :P
Lunch - Hamburgare, inte gott
Slöjd - klar med locket :P
Matte - Bingo

Sen åkte jag, Betty, Moa, Erica & Linn hem till Emma för att ta hål på Linn :O
Det gick ganska bra (bilder kommer sen) jag skrek seröst mer än vad Linn gjorde, det såg så äckligt ut ! Och så fasnade nålen i Linns öra och hängde kvar. Sen när vi skulle sätta in örhänget så var det för tjockt, då skulle vi byta till et smalare men då hade typ hålet växt igen så vi fick ta igen ... Och sen dit med örhänget snabbt. Sen skulle jag ta men jag vågade inte xD Vi kollade även på film, isprinsessan xP Sen lekte vi idol och Linn sjöng as bra ;)

Sen hemgång med Betty, Moa och Linn och uppför heeela vägen ... jag var astrött när jag kom. Men jag gkorde iaf min egna hallonsmothie :) och bakade en blåbärs/hallon paj XD  nu ska jag ner och äta den och det här inlägget blev fruktansvärt långt ... Hoppas ni orkade läsa allt för dan var verkligen bäst ! aja, nu blir det paj :P ha de ;) jonnnnnaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0