Jag har tråkigt !

1. Vad heter du? Jonna Elina Nyman
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Vet inte ?
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Vet inte, jag vet bara att jag skulle heta Max om jag var en kille :P
4. Vilket stjärntecken är du? Skorpion
5. Vilken årgång är du? -95
6. Vart bor du? Östersund
7. Bott utomlands? Näe
8. Flyttat antal gånger? Nåra ...
9. Vart skulle du vilja bo? I ett varmt land !
10. Vilken skolklass? Sjuan :P
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Jag vet faktiskt inte, kanske frisör :P

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
170 cm
2. Hur mycket väger du? dedu
3. Hårfärg och frisyr? Mörkt och mellanlångt
4. Ögonfärg? Gråa ?
5. Mest nöjd med? Allt! Jag är ju vrålsnygg
6. Minst nöjd med? Mina fötter, tår !
7. Skostorlek? 38
8. Glasögon? Nej
9. Gar du några piercingar/tatueringar? Nej, eller bara örhängen

FAVORITER
1. Filmer? Många olika
2. Låtar? Typ många X)
3. Årstider? Sommar och vinter :P
4. Mat/dryck? Tacos, kött och strips. Coca-Cola
5. Djur? Ingen djurfantast :D
6. Färg? Rosa och ljusblått :)
7. Parfym? Paris Hilton
8. Tv-program? Ugly Betty, Desperate Housewives, Chuck :)
9. Ämne i skolan? Livskunskap
10. Sysselsättning? Dansa, vänner

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Jeans utan knapp :P med en tröja
2. Vad använder du just nu för skor? inga
3. Favoritfärg på kläder? olikaa
4. Favoritmaterial på kläder? vet inte
5. Vilka kläder skulle du vilja ha på dig just nu? mjukisbyxor
6. Favoritaffärer? H&M
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Vet inte riktigt
8. Favoritmärke? Vet inte, men Paul Frank är söt :Px)
9. Vad har du för byxstorlek? olika
10. Vad har du för tröjstorlek? beror på

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Alf men kallas för Affe
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? En ritnig på en lägenhet, plånbok, nycklar
b) Jobbväska just nu? Har ingen
c) Handväska eller liknande just nu? inget i
3. Vad är du beroende av? Bita på naglarna
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Vet inte vad det heter :P
6. Vad tror du på? Mig själv
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Protestant tror jag :S
8. Vad köpte du senast? Två tröjer
9. Har du nåt husdjur? Nej, eller mira är som ett !
10. Var bor du? Hemma :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0