maja

Hej hopp!
Idag blev det mer Maja. Vi fortsatte på filmen ;) Den ändrade namn till "Runda" Pappor Söker, haha:P
Vi har två pappor hitills, Mohammed Alfaquir & Rasmus Dileva. Hahahah, vi är bäst. Vi åt också lite och startade världens bästa kedjebrev. Det var några som fick damp på oss, men det var det värt för vi hade hur kul som helst!!! Sen skulle jag hem och äta. Eller hem och hem. Det var nämligen husvisning, IGEN ! då var vi tvungen att åka till Mc'donald's och äta ;)) <-- very happy flirt Jonna. Sen fick vi ta en runda till Jysk, där vi tittade lite. Sen hem och nu ska jag baka massor med saker. För imorgon fyller Mira år och i övermorgon fyller JAG år !!!!!!!! Hihi. Jag kanske återkommer senare.
Puss å hej, leverpåse !! :D hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0