Middag med Moa

Ikväll ska min och Moas familjer äta tillsammans & kolla på Sverige mot Portugal.
Jag och Moa har varit bäst på att duka!                                                       
Jag har ingen aning om vad vi ska äta för det är Moas föräldrar som gör maten & åker hit med den..
Hoppas det blir nått gott för jag är vrålhungrig                                                                                                
Aja maten kommer väl snart så hejdå skriver kanske mer sen annars så godnatt alla läsare.

Puss puss Olivia♥
                                                                                                                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0