Mira fyller ett år

Joo, idag klev jag upp utan någon tårta :O Och varför skulle jag ha fått det, JO för Mira fyller ju ett år. Okej, det kanske blir tårta senare, men då är ju inte jag hemma, för jag ska ju på Bodaborg & Bowloinghallen. Men det var iaf bäst morgon för jag fick också en present, och ni kan aldrig gissa vad som var i, EN KAMERA!!!!!!!!!!!! Svar JAA, jag blev överlycklig, och vilken färg, jo ROSA!!! I'm in sevenheaven<3 Men Mira är iaf i tidningen, anteckna det ;) Och jag har sagt åt mina kära föräldrar att INTE sätta in mej, så det finns ett liten hopp att jag inte kommer med i tidningen ;) hihi. Nu ska jag ringa Olivia nu och höra när/hur/vart vi ska åka :-) För hon har koll och inte jag, hoppas jag :P Se yaa, MED BILDER förhoppningsvis.

Kisses Jonna <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0