Onsdag - Wednesday - Míercoles

Dagen började med att jag försov, endast 10 minuter men ändån!
Sen gick vi till skolan och jag blev blöt om mina fötter, eftersom jag har mina gamla skor med flera hål i !
Skola.

Idrott: Fritt. Tjejerna var inne och pojkarna var ute. Vi danasade och sjung och hade allmänt kul .
NO: Vi hade kemi och fick använda brännaren .
SO: So12an och Lilla Löpsedeln .
Lunch: Vi fick äta 10.50 :-) Det var soppa .
Matte: Gick igenom ordingsreglerna, det tog hela lektionen .
NO: Kemi igen, då var det typ också ordingsregler .
SO: Vi hade Henke :) Jag och Julia fick kopiera igen :-)

Sen skulle vi hem och det regnade . Jag blev DYNGSUR om fötterna :( och byxorna för den delen .
Nu hart jag jätte ont i huvudet så jag ska vila . Men jag måste plugga spanka också, eftersom vi har prov .

Puss och Kram Jonna ♥

Kommentarer
Postat av: julia

vi fick kopiera!:):) våran nya hobby<3 Jag orkar inte plugga:P puss

2008-10-01 @ 15:54:05
URL: http://hannaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0