Orientering suger

Japp rubriken stämmer. Vi hade orienteringsdag idag. Jag körde med Julia. Vi fick gå en stor del av allt eftersom hon hade ont i foten. Men det gick asbra ändån ! Jag blev åter igen DYNGSUR om fötterna, och denna gång mer blöt. Vi klarade det på typ 54 minuter. Magnus och Marcus vann i våran klass och Ebba och Rebecka kom tvåa. Sen vet jag inge mer :P Sen vare hemgång med Ebba och nu ska jag va med hon. Sen blir det dans. Dessvärre disco 10-12 år, så otroligt tråkigt. Men vad gör man inte om man brinner för dansen. På lördag ska jag sova hos Ebba för mina föräldrar ska bort igen . Magnus ska till Stockholm, mamma ska på personalfest, pappa är i NY  med Ullis.
Aja, blötkyss (haha, jag har bäst humor) Jonna

P.S. Sitter på Magnus data, så kan inte lägga upp nån bild från idag & vi har 21 trogna läsare :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0