Sjukling

Snorig dag.
Som ni kanske märker har jag börjat tixa med att skriva nåt i början av mina inlägg (exempelvis; Snorig dag, Bäst dag, Blblbla dag o.s.v) och det tänker jag fortsätta med, bara så ni vet :P Igår kväll kollade jag iaf på idol och jag vet inte vem jag hejar på, jag vet bara att jag inte gillar; Loulou (som somturvar åkte ut), Sepideh eller Robin B. Iaf var jag så otroligt trött och hade asont i huvudet så jag gick och la mig efter idoleftersnack :) Och sen när jag vaknade imorse kunde jag inte prata, jag hade hur ont i halesen som helst och min näsa var alldeles igenteppt och jag hostade och nös hela tiden. JAG ÄR SJUK PÅ LOVET !!!!!! Inte bra för jag har nämligen planerat det här ;

- Boda Boo
- Filmfestivalen
- Pyssel på gårn
- American Muffins på gårn
- Bowling med gårn
- Olivia, Moa, Betty & Ebba
- Ta hål i örat
- F Y L L A  Å R  !!!!
- Mira ett år
- ev. kolla på HSM3 om nån vill följa med :P

och listan kommer säkerligen att fyllas på !
Men men, just nu är jag hemma och vaktar Mira medans Mamma & Magnus handlar. Men hon sover som turvar för jag har ingen kraft att leka med hon nu. Nu ska jag kola igenom mina 27 bilddagböcker och kanske skriva lite på min andra blogg och dricka varm choklad och höstmysa.
Ni får gärna smsa :P Pussåkramizz Jonna (L)

sjudagarkvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0