Spökvällen

Hejsan !  Nu ska jag berätta kort om fredagskvällen .
Jag gick dit med Ebba men då hade dom inte öppnat så då fick vi gå till pizzerian medans. Där var även Stina och Maja . Vi köpte lite godis sen gick vi tillbaka för då skulle dom typ öppna trodde vi men det gjorde dom inte efter typ tio minuter. Och jag var först in, pretty stolt ! Men jag hade bara en hundring och dom hade inte nog med växel så jag fick stå där och vänta tills det hade kommit in 90 kronor xD Sen kom det mer och mer folk och tillslut öppnade dom spökvandringen i källaren . Emma och Erica skulle gå först men då kom dom typ upp sen och sa att dom inte var klar eller nåt . Sen gick typ asmånga och sen hade inte jag och Ebba nån att gå med för Sandra och dom hade dissat oss så då fick vi gå med Wilma och Johanna :P Vi gick fyra stycken på rad och vi fick inte plats så tillslut blev det typ att jag gick sist och alla drog en i benen och det var ashemskt ! Vi fyra gånger och alla gånger var lika hemska. Sen gick jag, Ebba, Moa och Betty till scenen och gjord ett band - Maybe Baby ! Ebba och Moa beatboxade och jag och Betty rapande ! Hahaha, vi ägde sönder! Sen orkade vi inte stanna till elva så vi stack hem . Som sagt en kort sammanfattning av fredagskvällen :P

Jag tog konstigt nog inga kort bara ett, och ett hemma XD

  Haha ljusen, Maja tog bilden X)

 Hihi :) Hade tänkt ha på mej dom men dom for bara av

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0