Stan idag

Staslig dag .
Idag har jag vart på stan från klockan elva till fem med mamma ¡utropstecken! mest bara för att umgås men shoppade lite också :P

Shoppade

- Stickad halsduk
- Stickad mössa
- Stickade vantar
- Stickad tröja som jag ska få när jag fyller år
- Ballonger formade som djur till Miras födelsedag
- och mitt upp i allt gick mamma iväg ett tag och kom tillbaka med ett par rosa tändstickor :D
- kanske ett par skor av mamma när jag fyller år, inte säker xD
Bilder kommer snart, ska bara ladda upp dom :P

Svimmade

Oj nej, jag svimmade inte. Men en tant inne på Domus gjorde ! Hon låg på golvet kritvit i aniktet och efter ett tag kom ambulansen och hämtade henne. Ojdå !

Mamma skämmde ut mej

Åt på Ragnars. Mamma hade beställt gulachsoppa (stavning) och gick och skällde ut kocken. Hon sa att soppan inte var gulachsoppa och att den inte var varm och allt. Ovh det värsta var att alla som var där inne hörde.

Lägenhetsvisning

Sen lägenhetsvisning. Och svar nej, den var inte fin.

Träffade/såg

Matilda, Ebba A (asstörigt när man måste skriva första bokstaven i efternamnet) Issa, Izza, Adina, Erika, Erica och kanske fler :P

Sen hem och fika och sitta vid datan :P

Bilderna på det jag köpte

 here is some stuffs

 min mössa & halsduk

 mössa & halsduk

 tändstickorna jag fick av mamma

 min pumpa som jag ska skära ut, ni får se resultatet när den är klar


Kommentarer
Postat av: ebbaaaaaaaaaaaaaaaa!

ååh vi köpte också sånna tändstickor hahahah :D

2008-10-27 @ 20:54:37
URL: http://ebbapebbaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0