Stjärnor på is

Hejsan, sitter och kollar på stjärnor på is nu xD Olivia ringde för en stund sen och hälsade krya på dig (L) och jag tror det funkade för jag mår mycket bättre :)) har ingen feber och inte ont i huvudet eller halsen. lite snorig men so what ? jag känner mig pigg och normalvarm. is Jonna going to be frisk on three days only ? <-- typ svengelska hihi, jag är iaf klar med min saga nu ;) finaly säger jag bara. imorgon blir det säkerligen någon kompis :D beroende på hur jag känner mig. nu ska jag svulla chips och cocacola och kolla på extra extra när spi (=stjärnor på is) är slut. skit samma jag tror inte att någon bryr sig, jag har iaf lagt in några bilder på datan nu (: kanske blir nåt senare.

...::* Jonna *::...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0