The day or what ?

God morgon, God dag, God kväll ?
Idag tog jag bussen till stan klockan 10.20 ;O För att jag skulle va på gårn klockan ett så då var jag tvungen att skynda mej. Självklart med min mössa & halsduk :P Sen helt plötsligt var klockanhalv ett så då fick jag ta bussen hem och slänga imej lite ma. Ner på gårn träffa; Olivia L (<-- asstörgt!) Olivia G (<--asstörigt!) Maja, Moa N (<--asstörigt!), Betty, Eveline, Emma L (<--asstörigt!), Emma J(<--asstörigt), Manne ?, Filip, Basse & Emil tror ja :P Det var pyssel, men killarna var typ inte där därför xD Vi gjorde två ljus, en halloween lykta och tre tvålar :) Ljusen blev asfula (!) och halloween lyktan också x) men tvålarna blev hyffsade. Sen spelade vi BUZZ och jag och Maja och Olivia ägde ! Sen hem och äta igen och klockan sex ska jag tillbaka för att baka American Muffins :)) yammi :P aja det var min dag de :P Återkommer senare efter mina muffis, ha de (A)(L)

Kramisar Jonna

FYRADAGARKVAR!

not everyone can be like you ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0