Da day

Hejsan Svejsan :)
Skola idag då. Jag försov mej på morgon så jag kunde inte gå med Ebba och Olivia, istället fick jag åka bild med mamma xD
Sen hade vi iaf gympa med A, dvs Maja och Olivia och dom <3
Sen NO-bajs inget speciellt ...
SO - SO12AN, och jag tror att Lars tror att vi slutar 10.50 istället gör 11.00 för han släpper oss alltis 10 minunter tidigare.
Lunch - Betty fick damp för ingen sa nåt XD
Matte - Vi redovisade. Manne sa allt som jag och Ebba skulle säga så vi fick typ skäll för att vi inte sa nåt.
NO - Vi gjorde gummisnoddar av giftiga kemikalier och molioxer.
SO - Lääääste hela lektionen.

Sen hem och kolla på detta :

http://www.maklarhuset.se/ViewObjekt.aspx?objektid=470638&view=Images
Så cooolt, ni måste titta !
Nu har magnus tvättat alla fönsterna i hela huset, och nu ska han köpa pizza. Hihi, drömmen !
Nu ska jag gå och göra mina läxor ! Allstå, NO, Matte och spanska. Blä på det men puss på dej.
Oj nej, jag måste börja säga, eller skriva, dig, mig och sig istället för dej, mej och sej ! Annars får jag inte rättstavat på svenskan :O

Aja pusshej / Jonnnich


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0