Måååndagen

Hejsvej !
Vi tänkte försöka ge oss in i bloggvärlden :)
Idag var det skola . Vi hade sovmorgon till nio , och ja det är mycket när man går i sjuan .
Vi slutade halv två , då stack jag hem och satte mej vid datan ...
Sen kom Olivia eftersom vi skulle på dans , jazz. .
Det gick sisådär , men våran lärare tycker att vi suger ! x)
Jag vet inte om jag blev uppropad eller om jag inte blev det , om jag blev det vill 'Camilla' (som våran danslärare heter) att jag ska byta till en lättare grupp om jag inte blev uppropad får jag gå kvar eller nåt sånt . Men jag tycket ändå att hon inte borde ta upp vilka som är "dåliga" . För det var ju ändån hon menade ...
Aja , jag kome hem och åt tårta , eftersom min mamma fyller år . Hela 42 år ! Ojdå , hon fick en mascara av mej inslaget med ett "cleas olsson" papper x) Vi sprang ner dit efter dansen och snodde lite papper :]
Snodde låter inte särilt bra , det jag menade var egentligen att vi tog från där man kan slå in efter kassan .
Nu kände jag att det här inlägget blev liiite för långt och att ingen orkar läsa och att det blev väldigt långsökt ....
Aja , nu ska jag duscha :)

Pussar Jonna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0