Så såg min dag ut

Idag så började min dag med att jag började 8 så jag gick upp till Ebba.
Hennes pappa öppnade och sa att Ebba stog i duchen och jag tänkte jaha hon står i duchen
och vi börjar klockan 8 & den var tjugo i, vi får väll komma försent då tänkte jag.
Så jag gick upp på hennes rum och väntade.
När hon kom ut så blev hon livrädd för trodde väl aldrig att jag skulle sitta i hennes rum heh.
Hon sa till mig att hon inte började 8 idag & då kom jag på att jag skulle till Betty denna morgon för
hon och jag började samtidigt.
Så jag fick springa till Betty för att hinna då var typ kl tio i.
Jag fick skjuts på hennes pakethållare till skolan :)
Första lektionen hade vi språk sen hade vi Engska & då hade vi prov det gick sådär...
Jag & Betty var dom ända av tjejerna som slutade tjugo över ett denna dag.
Sen var jag med Emma vi spelade gitarr och sjöng det var kul!
Emma skulle sen på kör så jag följde henne till bussen.
Jag sa till henne att nu kommer bussen som hon skulle åka med komma och vad gjorde den då
Jo den åkte förbi precis innan vi hann till busshållsplatsen och vi vinkade & sprang men busschauffören
stannade ändå inte exakt det hände igår för mig och Jonna när vi skulle till dansen.
Busschaufförerna måste ha nått emot mig aja Emma hann iallafall till kören.
Det var min dag de:)

XOXO Olivia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0