28:49

Trevlig kväll alla läsare:)

Jag tänkte berätta lite kort om min dag, så läs och njut.
Skoldagen har inte varit så speciell, bara att vi inte visade upp
våran pjäs för att Julia var sjuk:( För ni som inte förstår vad jag
skriver om så ska jag förklara. Vi håller på med en pjäs i so:n,
då vi ska göra något slags brott och sen ska vi ha rättegång bla bla bla.
Aja och hon är ordförande så vi kunde inte visa upp.
Hoppas hon är frisk i morgon, Julia om du läser detta krya på dig!
Jo juste idag på våran musiklektion kollade vi på en tinnitus film sen
hade vi frågesport om filmen. Sen typ slutade vi eller ja vi hade ju mer
lektioner men jag orkar inte skriva om dom.

Efter skolan var jag med Emma & Erica. Vi gick hem till Emma och fikade,
sjöng och satt vid datan. Sen skulle Erica hem för hon skulle klippa sig.
Då spelade jag och Emma lite gitarr och åt mat.
Emma skulle typ bränna över en film på en skiva men det gick typ inte så
bra för henne haha:)
Nu börjar Andra Avenyn snart så jag måste gå puss på er alla läsare<3

//Oliviadenbästa

Kommentarer
Postat av: julia

tack gmn<33

2009-01-13 @ 21:20:59
URL: http://hannaochjulia.blogg.se/
Postat av: Jonna

vad står 28.49 för ? :P

2009-01-14 @ 15:38:06
URL: http://oliviajonna.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0