Barnmisshandel !

Hej ..

Jag måste berätta om min skoldag idag.
Idrott - Skidskor, inget mer att säga.

Svenska - Frågesport, vårt lag kom tvåa :P

Slöjd - Brodera, fett kul, ingen kunde sluta skratta idag igen ..

Lunch - Spya. Så jag & Erica skulle äta en toast, men då var dom slut så då vi en specialare.

LUNCHRAST - Det blev värsta folkasmligen där vi satt helt plötsligt och då frågade vi vad det var som hade hänt. Då var det en städtant som hade slagit till en elev på käften !!! Han (eleven) hade typ börjat pratat med hon (städtanten) om att hans pappa tjänade 80000 kr i månaden och typ frågat hur mycket hon tjänade då hade hon slagit till han !!!! Och hans pappa kom och det var asmånga inne i grupprummet och alla sexor stog utanför och ah. Barnmisshandel kallas det!

Slöjd - Brodera

Matte - PROOOV ! Men det gick jätte bra, det var jätteenkelt typ.

Sen gick jag hem och jag ska ner på stan en snabbis snart :) plus att det blir ingen åre för mig i helgen, för Ullis ska upp med vinkärringarna, asså dom kallar sig så, ett tjejgäng. Vi får se om det blir nå fynd.

Pussililuss (L) Jonna

Och en sak till, jag Julia & Ebba ska ha dans med femmorna på lillsjö :)

Kommentarer
Postat av: My

Skämtar du?! Slog hon serriöst till han :O

2009-01-23 @ 17:59:23
URL: http://popsensation.blogg.se/
Postat av: Jonna

Ja ! Sjukt !

2009-01-23 @ 19:30:51
URL: http://oliviajonna.blogg.se/
Postat av: Linnea

OMG! snacka sjuk tant :O

2009-01-25 @ 18:21:53
URL: http://linneaffsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0