eftermiddagen/kvällen

Så här den intressanta eftermiddagen/kvällen sett ut:)

Först på skolan fick vi sluta tidigare på slöjden eftersom
det blev strömavbrott haha. Just när vi skulle gå in till slöjden
blev det kolsvart. Ruben våran slöjdlärare sa att vi skulle jobba
lite i mörker och sen fick vi gå hem.

Men när jag och Moa var
vid skåpen och skulle hämta väskorna och jackorna så tändes
det igen. Men vi fick gå hem ändå:) Sen gick vi hem till mig
i den kalla kylan, jag gick bara i mina leggins och jag hade inga
vantar men det gick bra ändå. Vi fikade lite och kollade på tv:en.

Sen skulle jag på träning och Moa på en annan.
Efter träningen åt jag tacos mumma:) Fast sen var jag tvungen att
göra min matte läxa som jag inte hade gjort.

Det var typ en uppgift som var assvår men tillslut så fixade jag det,
stolt:) haha och nu sitter jag här. Jag hade tänkt sätta mig vid tv:en
nu men jag skriver i morgon

puss&kram&godnatt Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0