God Morgon

Sovit gått ? Det har jag. Det skulle ju somsagt bli en tidig kväll igår, MEN pappa kom hem kvart i två, så jag kom inte i säng förrän kvart över två ! Och när jag nästan hade förlåtit honom igår så blir det inte bättre av att han väcker mig tio och frågar om jag vill ut och åka skidskor. Men det ville jag inte. Jag har dessutom inte kunnat somna om, för det är så fruktansvärt ljust inne på mitt rum. Därför har jag legat i sängen och kollat på några vänneravsnitt. Det tröttnar man aldrig på !

Men nu har jag slut på klagomål och tänkte lägga mig skönt i sängen och kolla på yttligare några vänneravsnitt, det tänker jag nog göra hela dagen. Jag hatar egentligen söndag. Men idag blir det en mysig en. Och sen ikväll åker jag nog till mamma och till min nya sköna 1.20s säng !

pussss / jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0