Gula Byxor

Hej ..

skola idag då. ganska bra dag. egentligen skulle alla tjejer i klassen ha färgglada byxor på sig idag, men det var många som svek oss. det var bara jag, linn, ebba, moa l & moa n som hade det. iaf så hade vi längskidestaffet i hästskon ett varv idag på gympan. erik h klassade ut alla. men det tog inte så lång tid och det var inte så jobbigt :) sen fortsatte vi med våra broar på tekniken. sen so12an, inget att berätta förutom att erik h är oslagbar. vi körde erik h, simon och johan mot alla andra, och dom vann, dom fick 12/12 rätt och vi fick 7/12 rätt .. på lunchen var det allmänt kul och killarna sa att dom skämdes över oss för vi skrattde så mycket xP sen på matten behövde vi inte jobba för vi fick dansa med 7d inne i musiksalen. det var nån ringdans av nåt slag men det var fett kul. teknik igen .. sen so och dom två sista grupperna visade upp sina teatrar :)) ssen fick vi sluta, 20 min tidigare.

trpkigt att läsa om min skoldag men jag har inte hunnit med nåt annat..
kanske skriver mer ikväll

love jonna (LLL)

Kommentarer
Postat av: linnsan

ja, jävla tjejer som sviker oss ?! :o

haha, <3

2009-01-14 @ 16:08:57
URL: http://linnrullander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0