Hej igen:)

Har precis ätit middag. Det blev grillad kyckling med klyftpotatis
& beasås. Gott va? Aja jag hade tänkt berätta lite
om min skol dag så läs och njut:)

Första passet hade vi idrott. Skridskor blev det för våran del.
Jag kan inte ens åka, jag är usel haha:) ni skulle nog gärna
vilja se mig på ett par skridskor men det får ni inte.
Vi skulle typ köra nån bana med hopp och grejer.

Efter idrotten hade vi svenska. Vi hade frågor om kändisarna
som vi forskat om, och jämt så blir johan, erik och manne med varandra
värsta fusk. Jag kan ju bara berätta att det gick sämst för mitt och bettys lag.

Sen dubbelpass i hemkunskap:) Vi bakade äppelpaj och gjorde nån
marsansås eller vad det nu hette. Det blev ju gott men jag har
typ tröttnat på äppelpaj.

Lunch typ falufrestelse och sen bråk med nån städtant.
Jag såg inte bråket jag har bara hört att hon slog någon kille i 6:an
på käften så att han började blöda.

Sen matte och matteprov. Det gick väl bra tror jag:)
Sen slutade vi ska kolla lite på tv nu men skriver sen puss så länge<3

Olivia


Kommentarer
Postat av: moa

faan va jävla lågt att glömma att skriva att ja var me i de smarta laget det var ju för faan ja som kunnde alla svaren på frågorna ;)

2009-01-23 @ 19:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0