Hej

Rubriker är det värsta jag vet, för mig som oftast bara skriver när jag kommer hem från skolan skriver oftast om skolan och jag kan ju inte skriva skolan som varenda rubrik. Aja, somsagt skola idag, men det flöt på. Och ingenting speciellt hände, förutom matteprovet som gick åt helvete för mig ! Det var nån uppgift i typ mitten hade man fel på den hade man fel på alla andra efter &jag vet redan nu att jag hade fel på den, så ja .. men men, hem asont i huvudet & halsen, fryser som en gringones samtidigt som jag svettas som en apa och trött = jonna är sjuk plus feber också ! íngen dans för mig alltså.

och jag tänkte bara säga en grej till, jag ska lämna denna vackra blogg och gör egen, det känns mycket lättare så, förlåt Olivia, men du kan också göra en egen .. Nu mera hittar ni mig här. Så lägg till mig på bloggkoll och njut.

pyss / jonna

Kommentarer
Postat av: JAG

Skriv gärna oftare, jääääääääääääätttttttteeeeeeegärna du också Olivia, annars inge fel på bloggen. Pösssss!

2009-02-07 @ 18:44:02
Postat av: Anonym

fin blogg

2009-04-16 @ 10:38:50
URL: http://hannorochalexandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hej vad söta ni är! skojjaaaaa :pPPppPPp

2011-01-19 @ 13:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0