Hola

Har vart på skolan idag. Alla fick världens värsta skrattanfall på HK så våran HKlärare blev assur. Men ni ska höra när Simon skrattar, och ni ska se hur Rebecka ser ut när hon skrattar !

Iaf så laddade jag hem en massa akon låtar igår och fick värsta jag-längtar-tillbaka-till-thailand-känslor. varje natt typ sov jag hon Cornelia, och då låg vi och lyssna på dom låtaram asså shiet. TA MIG TILL THAILAND GUUUD !!!!!!!

Och en sak till, jag har bäst fantasi på kvällen när jag ska sova. 50 procent av allt jag skriver här kommer jag typ på kvällen innan.

Och på tal om procent har vi prov i det imorgon.. Det kommer gå åt helvete.

Snart ska jag på dans. Efter det ska jag till pappa. Så det kanske blir lite dålig uppdatering av mig i helgen, men jag ska göra mitt bästa.

pusssss jonna

jagälskarakon

Hm en sak till, julen är överskattad. Allt jobb för bara en kväll ..

OCH JAG GLÖMDE NÄSTAN.
GRATTIS JULIA DU FYLLER FJÅÅÅRTIIZ !!!!!!!

Kommentarer
Postat av: julia

tack så mycket jonna!<333

2009-01-22 @ 20:54:58
URL: http://hannaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0