palla rubrik ?

Shululuu

varför skriver man alltid typ hej elr nåt ?
how ever. vad har jonna gjort idag. hon har vart på skolan.
ingenting speciellt, palla berätta, ni orkar väll ändån inte läsa om min skoldag.

men iaf efter skolan hem till ebba och spela gitarr !!!!
sen keaka lite ice creaam. och nörda. och ah, sen hem och keaka lite maaat.
sen somvanligt vid datar och skickar bilder till ebba like usually. 

jag har lärt mig nya saker på ps också, and I like it :P

och juste, jag & olivia har verkligen försökt att få bilden (som vi har som header nu)
men det har aldrig funkat, men nu fick jag till det ! vi får se vad olivia säger om det.

för min del blir det myyyyyss.
puss jonna (LLLL)

jag älskar min bästavän ..
hon får stå för bilden
I <3 U
ebba goes fjÅÅrtiizz

och en sak till, jag skulle lyssna på magnus pappa på radion på p3
men först skulle dom spela en låt, och gissa vilken låt det var, titaniclåten
my heart will go on, och jag börja grina, shiet vad känslig man har blivit.

och på tal om det, sandra om du läser det kommer du ihåg när vi såg tur & retur
eller vad den heter :S ;P

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, ja det kommer jag ihåg!

och det var ju typ år sedan! :oo

<33

2009-01-20 @ 19:56:51
URL: http://honsomkallassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0