plugghäst

Kom nyss hem från skolan. Det har flytit på idag, det gick mycket bättre att åka skidor idag :) Och jag har börjat limma min bro, och jag & Olivia har börjat på historian. På matten är jag klar med plan 2 också :) Efter skolan tog jag & Moa skidorna hem :) Jag fick låna Olivias askorta stavar eftersom min smarte fader har glömt mina i åre ..



Väl hemma var morfar, Elisabeth & Arne här, och när jag skulle lämna tillbaka morfars kamera som jag lånade förut hittade jag en massa bilder från Bulgarien !!! Hahahaha bildagboken ;)



Igår kollade jag på top model och Isis & Hannah åkte ut och det ärilikamed bra !
Nu ska jag myyyyysaaaa och plugga, plugga & plugga lite mera (LLLLLLLL)

Love Jonna

Kommentarer
Postat av: Emma Jonsson

Tjosaaaaan tjejer xD Eran blogg e asNICE:)

asfin header föressten, Kraaam //Emma Jonsson

2009-01-21 @ 18:01:00
URL: http://emmacjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0