prick prick prick

Skola idag .
Vi visade bl.a upp våran teater på SOlektionen :P Det gick ju som det gick ... Men vi hade ingen sovmorgon imorse som vi skulle ha för Lilian är borta, istället fick vi sluta en timme tidigare :D På handledningen skulle vi bestäma lekar som vi ska leka på HLtimmarna, våran grupp bestämde bakåtkurragömma i hela skolan två och två :P

Förlåt för att jag bara skriver om skolan, men jag gör inte så mkt annat nu , alla är trött över det antar jag. jag kan iofs skriva i detalj hur/var mitt rum behöver städas, men det vore inte särskilt mycket mer intressant ...

Jag ska nog ta och börja lite smått där inne, men annars väntar jag på att mamma kan komma hem för jag vill äta jag är utsvulten. Och så funderar jag på att börja prem på Frida, jag har ju slutat med Julia nu, det blev så himla töntigt ...

Men hade wonderful och om ditt hjärta nånsin brister, laga det med karlssons klister :P
Puss & Kyss Jonna

Och juste, bilder har ommit på bildagboken nu också kika in ;)) jonnanymaan @ bilddagboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0