Sjuuuk !? Näee

Okej hej. Jag har tagit mig hem till mor, och prov legat min säng och fikat och bakat blåbärspaj sen sist jag skrev. Nu tänkte jag ta och vänta på att maten ska bli klar, stoppa in pajen i ugnen äta teve och sen soooova ! Tidig kväll idag ojah ! Och jag misstänker att jag håller på att bli sjuk. Halsont, fryser, hostar, trött, men ingen feber, som tur är. Jag kan inte bli sjuk nu för jag måste vara p skolan med tanke på min framtid, nu blev ni nyfikna va ?! Aja. Egentligen var det inget jag ville skriva, men jag fick bara skrivlust, men jag har ingenting att skriva, så för att förlänga inlägger gör jag en dagens

Dagens vill ha: sömn
Dagens klädsel: mjukisbyxor, svart linne, ljusrosa kofta.
Dagens frisyr: utsläppt, okammat
Dagens händelse: kolla på vänner ?
Dagens låt: hallelujah med alexandra
Dagens planer:  sova
Dagens saknad: dom gamla tiderna med olivia g & maja <33
Dagens dummaste: tihi
Dagens sjuka: halsont
Dagens drog: halstabletter
Dagens roligaste: v.ä.n.n.e.r
Dagens favorit: mira
Dagens köp: frida tidning på ica
Dagens godis: godishalsband
Dagens humör: trött !
Dagens mening: finns ingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0