staden ?

Hellow :P

saknat mig ? haha nej, jag skoja bara.
jag åkte somsagt in till stan, en snabbis blev det inte direkt, jag var hemma vid sex :)
först träffade jag sandra & ebba på H&M och gick runt lite. sen gick jag själv en stund och köpte ett par gröna jeans sen i på lindex, där träffade jag dom igen, sen kom även olivia j, ebba a, matilda & isabell. sen gick dågra och då var jag med ebba a, matilda & isabell resten av stunden. jag köpte även en concealer & nån läppglanssak som luktade gudomligt.

sen hem och keaka lite. nu sitter jag och kollar på teve :) barda blandannat P: det är typ ashemskt x)

imorgon ska vi typ ut och åka skidor vid spikbodarna. ebba kanske ska följa med. shiet vad hemsk det är här på teven, jag är typ asrädd. men men jag fortsätter här, vi syns kanske

love
/ jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0