Lovet

Nu kommer det som alla har väntat på. Mitt lov. Ni behöver inte läsa allt, men det med kursiv text rekomenderas.

Torsdag - sanne, fanny, ebba, amanda & buzz.

Fredag - regn ... skidor iaf i rödkullen. på kvällen fanny med spel & sing star & film.

Lördag - på dan fanny & ebba i fjällvallen på kvällen fanny ebba sanne petra & sara på natten fanny & sanne

Söndag - längd med fanny & sanne från tege till kabin på kvällen stack fanny hem och jag var med sanne

Måndag - skidor i åre med sanne sen hem och kolla på mamma mia sen till sanne och teve.

Tisdag - jag ebba matilda sanne & fanny åkte skidor i duved sen på kvällen sjung alla vi + petra cornelia & johanna sing star.

Onsdag - nyårsafton, jag fanny & sanne åkte till byn en snabbis och köpte ansiktsmaks sen hem och till tegetornet och äta lunch med ALLA andra sen hem och he på ansiktsmasken. juden blev jätte len och skön. sen duscha och göra mig klar. sen kom sanne & fanny och fixade typ lite mer. sen åt vi och sen kom cornelia & sara frida & linnea och vi typ gjorde det vi alltid gör, sen gick jag sanne fanny sara & amanda och åkte pulka. sen kl 12 raketer ! och bilder (nedan) sen skulle frida och linnea GÅ till byn men vi orkade inte följa med så då gick inte dom och då var jag sanne fanny frida & linnea ute en sväng. sen var alla och spelade spel. sen hade jag sanne & frida allmänt kul. sen kom cornelia och berättade vad dom hade gjort (!) oj då . sen vid fyra stack alla hem mm mm orkar inte skriva mera.

Torsdag - vi vaknade kl 2 och sen kom frida och vi skulle spela kort med fanny & lina, men det blev inte av för dom skulle hem (?) då var jag med fanny och vi kollade på teve ända till kl 12 då gick jag hem och sov !

Fredag - skidor kl 10 med fanny i pudersnö i fjällvallen till kl 1 sen blev det en misslyckad matlagning ... sen till tegetornet och köpa smör sen hem och spraya håret grönt sen duscha och sen till tegetornet igen och äta sen hyra fil, bratz :P otecknade x) och kolla på den hos johanna sen spela alias och sen glo på teve  till kl 2 då gick jag hem och sov.
Lördag - ullis skulle väcka mig kl 10 men det blev 12 istället x) jag och fanny åkte ut och åkte skidor i fjällvallen sen ion och laga makaroner och korv sen skulle jag duscha men det blev strömavbrott sen äta, vi var våran familj + hallmans, ling + jonte, söderberg, och söderberg (patricia) sen till linnea och kolla på teve sen jag cornelia petra & fanny till petra och mer teve sen hem och sova.

Söndag - slappdag, var hemma hela dagen och typ kolla på teve sen efter maten var jag med moa l vi gick runt en stund sen till matilda sen till moa och spela kort . sen gick jag hemoch sen var jag med fanny och vi gick till tegetornet och skulle köpa glass men det var stängt sen hem och spela alias och sen spela mario gocart och sen kolla jag fanny & sanne på step up sen gick jag hem och sov

Måndag - vaknade och åkte till rödkullen vi åkte blaeds jag och elin, sen kom sanne & fanny och var med oss 3 och vi hem för då stängde liftarnadå duschade jag sen pratade jag med ebba och olivia och vi kolla på tevesen gick jag och fanny till tegetornet sen hem och göra ett uppträdaned visa upp sen soova.

Tisdag - Heeem....

Nu orkar jag absolut inte skriva mera än att min dag har vart bra :)
Idag är det även dans, puss (LLLL)
Jonna

Juste bilder också, bara från nyår, orka mer (?)

Jag ser ut som nåt jävla mongo, jag vet ...   så jävla klockren, och vi vet att vi är snygg   prick prick prick   hm, matdags kanske ...   only nyårsbilder   pulkistime   everyone typ, inte ens i närheten ...   I like them, (LLL)  

Kommentarer
Postat av: julia

du ser ut att haft det kul.

2009-01-12 @ 17:12:57
Postat av: Jonna

:))

2009-01-13 @ 16:15:40
URL: http://oliviajonna.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0